Hotel Klostergaarden


I mere end 120 år har Hotel Klostergaarden dannet ramme om ro, romantik og nostalgi for glade feriegæster midt i Allinges charmerende gamle bydel. Her kan du nyde ferien under de blomstrende frugttræer i den stemningsfulde gårdhave og mærke skuldrene sænke sig i den afslappede atmosfære, der rammer dig, når du træder igennem porten. Alt det, der gør livet godt. Det er Hotel Klostergaarden.


UDFORDRINGEN Hotel Klostergaardens dygtige forpagter Patrizia har mere end 30 års erfaring fra hotelbranchen - men havde brug for hjælp til at styrke Klostergaardens brand gennem strategisk storytelling med tydelig synergi til alle kommunikationsplatforme, øge hotellets omsætning gennem mere målgruppespecifik annoncering og ikke mindst sikre, at hotellets identitet også blev synlig i tryksagerne på hotellet. I tæt samarbejde med Patrizia har jeg løbende løst opgaverne, så Hotel Klostergaarden nu tydeligt appellerer til nye målgrupper. 

03.

ALT DET, DER ER GODT I LIVET

Det har jeg hjulpet Hotel Klostergaarden med:

  • Rådgivning om brand identitet, visuel kommunikation og synergi imellem den fysiske oplevelse og den digitale oplevelse
  • Opbygning af nye menupunkter på websitet jvf. nye forretningsområder
  • Omsætning af brand identitet til kreative, kommercielle tekster til både web, SoMe og tryksager
  • Grafisk produktion af tryksager i synergi med brand identitet
  • SoMe-opslag for både de nye forretningsområder og den stemningsfulde, historiske storytelling

"I sæsonens første måned oplevede vi en vækst i omsætning på 471 % i forhold til året før. Væksten skete på baggrund af de kommercielle kampagner og aktiviteter, som vi satte i søen sammen med Katrine. Så vi fortsætter det gode samarbejde." 

Patrizia Parente, Hotelchef